Jasne procedury, brak ukrytych kosztów!

Każde urządzenie trafiające do naszego serwisu poddawane jest szczegółowej diagnozie. Na jej podstawie wysyłany jest pełen kosztorys naprawy. Sporządzenie diagnozy i  kosztorysu jest całkowicie bezpłatne! Na ich podstawie podejmujesz decyzję czy chcesz naprawiać swoje urządzenie. Masz na to 7 dni. Jeżeli akceptujesz kosztorys, my robimy swoje i powiadomimy Cię o zakończeniu naprawy. W przypadku rezygnacji z naprawy nic nie tracisz, możesz odebrać swoje urządzenie lub pozostawić nam do utylizacji.

Zapoznaj się z poniższym przewodnikiem po naprawie!

Krótki przewodnik – czyli co i jak?

Przyjęcie urządzenia do serwisu

Niezbędne będą Twoje podstawowe dane: imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres email, nr telefonu, nr NIP jeżeli potrzebujesz fakturę VAT. Wystawimy Ci potwierdzenie przyjęcia urządzenia do naprawy. Nie musisz przynosić wszystkich kabelków i kartonu. Pamiętaj aby urządzenia drukujące wyposażone były w tusze lub tonery. Mogą się one okazać niezbędne w procesie diagnozy. Jeżeli akurat ich nie posiadasz, lub są zwyczajnie puste, to możesz je kupić u nas w sklepie.

Diagnoza i wycena

Na tym etapie sprawdzamy, co jest uszkodzone i jakie czynności i podzespoły będą potrzebne, aby Twoje urządzenie działało i wyglądało jak nowe. Zazwyczaj w przeciągu 48h wysyłamy pełen kosztorys. Na tej podstawie podejmujesz decyzję odnośnie dalszej naprawy. Jeżeli akceptujesz warunki, to my przechodzimy do etapu naprawy, w przeciwnym wypadku możesz bezpłatnie odebrać swój sprzęt, lub pozostawić go do utylizacji. Pamiętaj, że czas na podjęcie decyzji jest ograniczony regulaminem do 7 dni i w przypadku dalszej zwłoki możemy naliczyć koszty magazynowania, a w ostateczności zutylizować Twoje urządzenie.

Naprawa i konserwacja

Tu wykazujemy się swoim doświadczeniem i staramy się, aby Twój sprzęt był gotowy w przeciągu 2 dni roboczych. Każde urządzenie wymaga precyzyjnego rozłożenia, w przypadku konserwacji większość elementów jest myte, lub specjalistycznie czyszczone, a zużyte części są wymieniane. Efekt jest taki, że Twoje urządzenie działa i wygląda jak nowe. Oczekuj na potwierdzenie od nas, że Twój sprzęt jest już gotowy.

Wydanie sprzętu z serwisu

Otrzymasz informację, że Twój sprzęt jest gotowy do odbioru, lub odwiezienia zgodnie z ustaleniami. Przygotuj gotówkę lub dokonaj przedpłaty na nasze konto. Dla stałych Klientów oferujemy możliwości zapłaty w terminie odroczonym. Wraz z dokumentem zakupu otrzymasz gwarancje na wykonane usługi.

Gwarancja

Na wszystkie usługi udzielamy gwarancji. Możesz ją realizować na podstawie dokumentu zakupu, lub naszej etykiety umieszczonej na urządzeniu. Etykieta pozwala nam na identyfikację zlecenia i pobrania wszystkich danych z sytemu. Prosimy, nigdy nie usuwaj naszej etykiety samoprzylepnej, jest ona gwarancją bezproblemowego i szybkiego rozpatrzenia Twojej reklamacji.

Regulamin

Zapoznaj się z pełnym regulaminem serwisu dostępnym na naszej stronie. Oddając sprzęt do naprawy akceptujesz jego warrunki.

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub zadzwoń.